השאירו פרטים
הצעת מחיר

    חיפוש
    תוצאות חיפוש
    0
    קטלוג רכבים

    רכבים למכירה 2024 המדריך המלא לקניית רכב חדש

    תוכן עניינים:

    קניית רכב חדש: כל הסיבות 

    קניית רכב חדש: כל השיקולים 

    קניית רכב: מה משפיע על מחירי הרכבים?

    רכישת רכב: מסלולי רכישת רכב במימון ותשלומים 

    רכבים למכירה בטרייד אין 

    קניית רכב עד 100% מימון 

    מכוניות למכירה 0 קילומטר

    קניית רכב משפחתי / פרטי

    רכישת רכב יוקרה 

    רכישת רכב מסחרי

    טיפים לשמירה על הרכב החדש

    מדוע כדאי לבצע רכישת רכב בביי אנד דרייב?

    קניית רכב חדש בביי אנד דרייב: בשביל השקט הנפשי שלכם

    רכשתי רכב חדש. מה עושים עכשיו?

    מחפשים רכבים למכירה? מעוניינים ברכישת רכב חדש ולא יודעים איך להתחיל? הגעתם למקום הנכון! קניית רכב חדש היא עניין רציני וארוך. רכישת רכב תיקח לכם זמן, השקעה וכסף- וזהו המצב רצוי, כי ממש לא כדאי לבחור רכב חדש בפזיזות. אנחנו בביי אנד דרייב רוצים לעזור לכם לבחון את כל האספקטים השונים של קניית רכב חדש מהניילונים עוד לפני הרכישה עצמה. איך משלמים? באיזה רכב בוחרים? לאן הולכים? מה לחפש שמסתכלים על מכוניות למכירה? מהם השיקולים הכלכליים שעליכם לקחת ברכישת רכב חדש? את כל אלו ריכזנו לכם במדריך חדש, מקיף ומעודכן לשנת 2020. חגרו חגורות!

    קניית רכב חדש – כל הסיבות

    אז למה בעצם קניית רכב חדש ולא משומש? יש לכך כמה סיבות.

    הראשונה- מי יכול לסרב לריח של אוטו חדש? אנחנו צוחקים… אבל אנחנו גם רציניים. מחקרים מראים שהנסיעה ברכב חדש שזה עתה נקנה מעלה את רמות הסרוטונין (ההורמון שאחראי על שמחה ואהבה) במוח. אנשים שנוסעים ברכב חדש מגיעים לעבודה ובחזרה אל הבית מחייכים ומסודרים. רכישת רכב חדש מהניילונים היא כמו פתיחת דף חדש בחיים. רכב חדש טומן בתוכו הבטחה לאינספור נסיעות, חוויות והרפתקאות חדשות שרק מחכות לכם מעבר לפינה הבאה. זוהי התחלה של מערכת יחסים חדשה ונפלאה, שלב חדש ומרגש בחיים. אלמנט נוסף שתורם להנאה מבחינת חווית הנהיגה הוא החדשות והמעודכנות שנמצאת בכל הפרטים. זו חוויה אחרת!

    ואחרי שהתרגשנו- סיבה נוספת לקניית רכב חדש היא שרכב חדש ישאר לכם להרבה זמן. לרכב חדש אין עדיין בלאי. לכל רכב יש תוחלת חיים, וככל שזו נמוכה יותר כך תוכלו להנות מרכב שלכם ליותר זמן. עם תחזוק נכון של הרכב, רכב חדש יהיה אתכם לתקופה ארוכה- ואם תבחרו למכור אותו לאחר שנים ספורות הוא עדיין יהיה אטרקטיבי ויקר, הרבה יותר מרכב שכבר יהיה "יד שלישית" כשתמכרו אותו. 

    בביי אנד דרייב יש המון רכבים למכירה- אתם מוזמנים להסתכל על הקטלוג שלנו ואף לקבוע פגישת ייעוץ!

    קניית רכב חדש: כל השיקולים

    לפני שאתם ניגשים לחנות ובודקים את המבחר הרב של מכוניות למכירה, תעשו מחקר קטן באינטרנט. תבחרו את הקטגוריה המתאימה לכם (בביי דרייב יש הכל תחת קטגוריית "רכבים למכירה") ומתוכה תחליטו על הדגמים והחברות שאתם הכי אוהבים. 

    אבל עם זאת, חשוב מאוד שלא "תנעלו" מראש על הרכב שאתם מתכננים לקנות. כשאתם מגיעים לנקודת המכירה תבדקו טוב אם הרכב נוח לכם ותבצעו "נסיעת מבחן"- אם הוא לא גבוה או נמוך מדי ואם שדה הראייה שלו מתאים לכם. זה לא מספיק אם רכב נראה יפה או נוצץ- הוא צריך להיות לגמרי מושלם בשבילכם! 

    במידה והרכב מיועד לנסיעה של עוד אנשים (מתבגרים או בני זוג לדוגמא) יש להתחשב גם בדרישות ובנוחות שלהם. תשאלו את עצמכם- מי ינהג ברכב מלבדי? אולי כדאי שגם הם יגיעו לנסיעת המבחן בסוכנות? 

    שיקול חשוב נוסף הוא התקציב שלכם. חשוב להגדיר מראש כמה אתם רוצים להוציא בנושא רכישת רכב החדש, להחליט אם אתם מעוניינים ברכב יוקרה או ברכב רגיל- אך חשוב גם לדעת להתגמש בשביל עסקה טובה שתשתלם לך בעתיד. 

    קניית רכב: מה משפיע על מחירי הרכבים? שיעור קצר בכלכלה   

    לפני שניגשים לסוגיית קניית רכב חדש, חשוב להבין כיצד נקבעים מחירי הרכבים המשתנים. בצורה הזו תוכלו לחסוך כסף אם תיגשו לקניית הרכב הנכון בזמן הנכון. עונתיות היא שם המשחק- בחודש ינואר מתחלפת שורת "שנת עלייה על הכביש" ברישיון הרכב ומכאן שהמחיר שלו מוזל. זו הסיבה שאנשים קונים פחות רכבים חדשים בחודשי דצמבר ונובמבר- הרי אלו צפויים לרדת בערכם (ומחירם) בינואר. העונתיות, אם כן, משפיעה על מכוניות למכירה. כמו כן, מחירי הרכבים בארץ מושפעים מט"ח וריבית. בנק ישראל קובע את ריבית בנק ישראל בסוף כל חודש. אם הריבית של בנק ישראל ירדה גם ריבית הפריים תרד והכסף יהיה זול יותר. כשהכסף זול אנשים לוקחים הלוואות גדולים יותר ולכן היקף רכישות הרכבים עולה- ומכאן, מחירי רכבים למכירה עולים. כמו כן, שער המט"ח משפיע גם הוא על שוק הרכבים החדשים. אם היורו יורד, לדוגמא, עלויות המכס של היבואן זולות יותר מה שמוביל להוזלה של הרכב.

    רכישת רכב: מסלולי רכישת רכב במימון ותשלומים

    רכישה בתשלומים תהיה כדאית רק במידה שההחזר החודשי על התשלומים לא יעמיס על חשבון הבנק. חשוב גם לבדוק- אם קניית רכב משתלמת יותר במזומן, למה שלא לקחת הלוואה בטוחה מהבנק (בעלת ריבית משתלמת כמובן)? בנוסף, כדאי גם לחשוב על האופציה של "מימון" סוכנויות רבות מציעות בימינו (ואנחנו נרחיב על כך בהמשך). כאשר אתם מחפשים רכבים למכירה במימון חשוב שתמצאו מקום שיכול להתגמש איתכם ולהתאים לכם תכנית מימון מיוחדת לצרכים שלכם. בביי אנד דרייב יש מגוון רחב של אפשרויות בנושא זה (וכמובן מגוון גדול של מכוניות למכירה), כדי שתוכלו להרגיש בנוח עם הקנייה שלכם.  הכל כל כך נוח ונגיש- תוכלו לצאת עם המפתחות כבר באותו היום!

    רכבים למכירה בטרייד אין

    אנשים רבים רוכשים רכבים בשיטת הטרייד אין. מה זה טרייד אין בדיוק? בטרייד אין הרכב הישן שלכם מכסה חלק מהתשלום עבור הרכב החדש. כן כן, הרכב הישן שלכם שווה כסף! זוהי דרך נוחה ורווחית לשדרוג הרכב הקיים שלכם. לא רק שאתם חוסכים בכסף, אתם חוסכים גם בזמן- בטרייד אין צורך לפרסם את הרכב בלוחות יד שניה או להיפגש עם קונים. בנוסף, לא יווצר מצב בו תהיו בלי רכב! אתם מוסרים דבר מה ישן, ומקבלים דבר אחר- חדש יותר, ובפחות כסף. אצלנו בבי אנד דרייב, גם בעסקת טרייד אין אפשר לקבל מימון או לשלם את ההפרש בתשלומים חודשיים קבועים.

    רכבים למכירה עד 100% מימון

    קניית רכב חדש היא לא עניין זול. רוב האנשים יצטרכו לקחת הלוואה על מנת לממן את הקנייה. הלוואה מהבנק עלולה להיות בעייתית לחלק מהאנשים משום שהתשלומים כרוכים בניצול מסגרת האשראי או ב"שבירה" של תכנית חיסכון. מימון לרכב על ידי סוכנות רכב יכולה להוות פתרון מצוין אם נתקלים בקושי בקניית רכב חדש (רוב האנשים). כדי לבחון את הכדאיות של המימון צריך לבדוק שתנאי ההחזר החודשי לא יכבידו על הכיס שלכם- בביי אנד דרייב אנו ממליצים על תנאי החזר חודשי של כ5% מהמשכורת החודשית שלכם. כמו כן, אל תפחדו לבקש להתגמש בהצעה משום שחברות רכב רבות (וכן גופים פיננסיים שונים) נמצאים בתחרות בנושא של מימון קניית רכב חדש. אנחנו בביי אנד דרייב מתגאים בתוכניות המימון האטרקטיביות שלנו. אנו מזמינים אתכם לדבר עם אחד הנציגים שלנו ולהתרשם מהנכונות שלנו לעזור לך להשיג את רכב החלומות שלך- בתנאים הכי נוחים לך.

    רכישת רכב משפחתי/פרטי

    חשוב להיות עוד יותר זהירים כשמדובר בעניינים של רכישת רכב חדש שישמש את בני המשפחה. כמובן שגם כאן יש להתחשב בתקציב ובשיטות התשלום- אבל יש עוד פרמטרים. איך בוחרים רכב משפחתי שיענה על הציפיות מתוך מגוון מכוניות למכירה המוצעות בשוק? גם כאן, חשיבה שקולה וראייה לעתיד תעזור לכם. תחילה- כמה אנשים אתם במשפחה? כמה אתם אנשים מתכננים להיות במשפחה? יש מבחר גדול של מכוניות לרכישה, המותאמות לצרכים המשפחתיים שלכם- בין אם אתם זוג בתחילת דרכו או משפחה גדולה ומרובת ילדים. אם אתם מתכננים לקנות רכב משפחתי פעם בכמה שנים, שווה לעשות את זה השיחה הזו. לאחר מכן, שווה לחשוב על השגרה המשפחתית. לכל משפחה יש שגרה משלה. אתם אוהבים לטייל? אולי כדאי לקנות רכב עם תא מטען גדול. עכברי העיר? אולי כדאי לחשוב על מכונית קטנה וקלה יחסית, כדי שתוכלו לתפוס חניה בקלות כשאתם נוסעים לקניון. המכונית שאתם בוחרים למשפחתכם צריכה להיות נוחה לכולם.

    ואחרון חביב- הבטיחות. אתם יכולים לבקש להתרשם מהמפרט הטכני המלא של המכונית (המפורסם לרוב באתרי הצרכנים) כדי לבדוק את הציון במבחן הריסוק, סוגי מערכות הבטיחות הקיימות ברכב ועוד. אם יש לכם גם קטנטנים בבית, חשוב  לבדוק איך כסאות התינוק מתחברים למושב האחורי, ואם יש לכם יותר מקטנטן אחד (או שאתם מצפים)- האם יש מקום למספר כסאות במכונית המשפחתית הזו. אצלנו בביי אנד דרייב יש מגוון של רכבים בטיחותיים, במחירים מצוינים בתנאי תשלום מיוחדים. נשמח לעמוד לרשותך ולרשות משפחתך!

    רכבים למכירה 0 קילומטר

    שכנענו אתכם כבר כי רכישת רכב חדש היא כדאית? שהאושר, השווי, הפרקטיות, והעלות משתלמות בסופו של דבר? אז- יש לנו כאן טיפ שיוזיל את יותר את עניין קניית רכב חדש. כמו שאנחנו כבר יודעים, שרכב חדש יקר בהרבה מרכב מדגם ישן יחסית (או אפילו דגם בן שנה). עסקת רכש לרכישה ב- 0 קילומטר מאפשרת לרוכש קניית רכב חדש רק ב14% פחות! איך? מכיוון שאתם לא קונים ישירות מהיבואן, אלא מסוכנות הרכבים (לדוגמא, ביי אנד דרייב)- עלות הרכב הופכת לזולה יותר, אפילו שהרכב לא עבר יותר מ- 0 קילומטר! אם כן, הרכב הוא "רכב יד שניה" רק על הנייר ולמעשה הוא חדש לחלוטין. בביי אנד דרייב יש הרבה רכבים למכירה שהם זולים יותר בגלל שיטת ה- 0 קילומטר.  

    רכישת רכב יוקרה 

    בביי אנד דרייב יש מגוון של רכבי יוקרה וספורט למכירה. זו המומחיות שלנו. חשוב לזכור כשאתם קונים רכב אתם גם קונים סמל סטטוס. אמנם המטרה של הרכב היא בסופו של דבר פרקטית, אבל אנחנו בביי אנד דרייב יודעים שרכבי יוקרה מעבר להיותם פרקטיים גם מעידים על מי שיושב מאחורי ההגה. אם תרצה לספר לעולם מי אתה ומהן היכולות הכלכליות שלך, כדאי לך לבדוק את המגוון של מכוניות למכירה שלנו ובעיקר  את מכוניות היוקרה. אבל זכרו! גם כאן הנוחות שלכם חשובה ביותר. רכב יכול להיות נוצץ, יפה ויקר אך הוא לא יהיה מתאים לכם מבחינת גובה או פונקציות שימוש. חשוב להתייעץ עם מומחה ולעבור את כל השלבים שמנינו למעלה גם כשמדובר בקניית רכבי יוקרה. 

    רכישת רכב מסחרי

    בביי אנד דרייב תוכלו למצוא מגוון של רכבים מסחריים קטנים או גדולים המתאימים לעסקים שונים. יש לנו רכבי עבודה, מסחריות ומשאיות. בין המכוניות למכירה שתוכלו למצוא אצלנו ישנו גם מגוון רכב של רכבים מסחריים קטנים או גדולים המתאימים לעסקים ולכל מטרה. רכבי עבודה מסחריות ומשאיות, רכבי נוסעים. כמו כן יש לנו רכבים המתאימים לרישיון ב' ורישיון ג'. קניית רכב מסחרי היא מעט שונה מרכישת רכב רגיל- בשונה מקנייה של רכב רגיל, כאן אתה מסתכל על הרכב ככלי עבודה לכל דבר ועניין. אתה תצטרך עזרה בלהתאים את הרכב בצורה מקיפה לתנאים, לכמות הנסיעות, לנוחות. האם תצטרך להעביר דברים? מה גודל תא המטען הדרוש לך? ומה נפח המנוע? האם המטרה של הרכב הוא לשמש אותך לעבודה בלבד או גם לחיים הפרטיים? לדעתנו, רכב יד ראשונה או 0 קילומטר יכול להיות פתרון אמין ומושלם עבורך. ברכב עבודה לא מתפשרים- עדיף לקנות כמה שיותר חדש. 

    טיפים לשמירה על הרכב החדש

    מזל טוב! אחרי שחיפשתם ממגוון מכוניות למכירה והפכתם כל אבן- הגיע הרגע סוף סוף התחדשתם ברכישת רכב. זוהי הזדמנות טובה להבטיח לעצמכם שאת הרכב הזה אתם תצליחו לשמר במצב מושלם על מנת שימשיך לתפקד כמו שצריך, וכן שערכו הכספי לא יפגע בעתיד בבואכם למכור אותו. אז איך עושים את זה? הקפידו על כמה כללים: טיפולים (בדיקות תקופתיות יזומות סביב קילומטראז' הרכב וטסטים שנתיים מחייבים. הקפידו לטפל רק במוסכים מורשים של היבואן), ביטוח רכב (ביטוח חובה, ביטוח מקיף וביטוח צד ג'), נהיגה זהירה ובטוחה (שמרו על המכונית אך גם על בריאותכם!), הקפדה על ניקיון, הגנו על רכבכם מהשמש הישראלית (החנו במקום מוצל ורכשו מגן לשמשה). כמו כן, הקפידו לא לנסוע על טיפות הדלק האחרונות משום שנסיעה על טיפות אחרונות עלולה לפגוע ולשחוק את משאבת הדלק. 

    מדוע כדאי לבצע רכישת רכב בביי אנד דרייב?

    ביי אנד דרייב הוא הבחירה המושלמת לכל מי שחושב על קניית רכב חדש.  בלוח הרכבים למכירה של ביי אנד דרייב תמצאו מגוון של מכוניות למכירה- מסחריים, משפחתיים ורכבי יוקרה.  בלוח רכבים למכירה של ביי אנד דרייב תוכלו להתרשם ממגוון הרכבים המוצעים למכירה, לקבל מידע מפורט אודות הדגמים, תיאור ותמונות ובלחיצת כפתור קצרה תוכלו לקבוע פגישה על אחד מהסוכנים שלנו לנסיעת מבחן. מלבד המגוון של מכוניות דרייב אנד ביי ידועים בשיטות התשלום הנוחות שלהם- אנחנו מבטיחים שאצלנו תמצא את המכונית המושלמת בשבילך! 

    קניית רכב חדש בביי אנד דרייב: בשביל השקט הנפשי שלכם

    קניית רכב חדש נשמעת מלחיצה. מגוון רכבים למכירה, ביטוחים, הצעות, שיקולים. בביי אנד דרייב אנו מבטיחים כי נקפיד לעזור לכם בכל הקשור לנושא קניית רכב חדש, ונלווה אתכם בכל הקשור לכך. אם זוהי רכישת רכב ראשונה בשבילכם- נשמח לעזור ולענות בסבלנות על כל השאלות שלכם בנושא ביטוחים, ניירת. המומחים שלכם ישמחו לתת לכם פתרונות ועצות הקשורות בכל בעיה או שאלה שצצה לכם. נעזור לכם לבחור ממגוון הרכבים למכירה ולהתאים לכם את הרכב המושלם עבורכם. המוניטין והמקצועיות עומדים לצידנו. למה אתם מחכים? הצטרפו אלינו לנסיעה מהנה ובטוחה. 

    רכשתי רכב חדש. מה עושים עכשיו?

    מזל טוב על הרכישה! דבר ראשון שאנחנו ממליצים לך לעשות הוא להתרווח על הניילונים, להנות מהריח הממכר ולנסוע למקום שאתה הכי אוהב עם האנשים שאתה הכי אוהב. בתור התחלה, אנו ממליצים לא לנסוע מהר מדי ולוותר על האצות ובלימות חדות- בעקרון, אל תשתגע ואל תדחוף את האוטו לקצה. כמו כן, חשוב לברר עם סוכנות הרכבים מה כוללת תקופת האחריות על הרכב וכמה זמן היא אורכת. לאחר מכן, חשוב לבחור מוסך מורשה של יבואן הרכב החדש שקנית- אם תטפלו במוסכים אחרים, שאינם מורשים- תוכלו להוביל לפגיעה בתוקף של האחריות על הרכב.

    דבר נוסף שחשוב להתנהל איתו נכונה בכל הקשור לרכבים חדשים הוא עניין החלפים. במידה ונדרשת להחליף רכיב באוטו חשוב להזמין חלפים מקוריים מהיבואן. כמו כן, אנו ממליצים על קניית תוספים לרכב. עולם התוספים התפתח מאוד בשנים האחרונות. תוספי דלק ותוספי שמן יעזרו לכם לשמור על המכונית החדשה שרכשתם במצב האופטימלי. גם כאן, כמובן, כדאי לבחור בחברת תוספים ידועה ומוכרת.   

    חווית קניית רכב שעוד לא נראתה בישראל

    כשתכננו את מתחם הרכב החדש שלנו ברמת פולג היה דבר אחד שהניע אותנו יותר מהכל:
    חווית קניית רכב שעוד לא נראתה בישראל!
    • מסירה מיידית

      מסירה מיידית

    • ביטוח רכב

      ביטוח רכב

    • שירותי וולה

      שירותי וולה

    • טרייד אין

      טרייד אין

    • אחריות יצרן

      אחריות יצרן

    • קפה & אקססוריז

      קפה & אקססוריז

    צרו איתנו קשר

    חווית קניית רכב שעוד לא נראתה בישראל

    כשתכננו את מתחם הרכב החדש שלנו ברמת פולג היה דבר אחד שהניע אותנו יותר מהכל:
    חווית קניית רכב שעוד לא נראתה בישראל!