השאירו פרטים
הצעת מחיר

    חיפוש
    תוצאות חיפוש
    0
    קטלוג רכבים

    השכרת רכב

    השכרה וליסינג

    השכרת רכב במחירים משתלמים רק ב- Buy&Drive

    השכרת רכב – כל היתרונות

    השכרת רכב בישראל לטווח קצר או ארוך

    השכרת רכב בישראל היא פתרון מעולה עבור מי שצריך להיות נייד לתקופה קצרה או עבור מטרה מוגדרת. כשזמן הוא מצרך כל כך יקר, אפשרות של השכרת רכב לחודש, שבוע או אפילו רק לסופשבוע, יכולה להיות פתרון משתלם ויעיל.

    השכרת רכב יכולה להיות גם להוות אופציה מעולה למי שרוצה חופשה קצרה או טיול בארץ, אך אינו בעל רכב משל עצמו. הרבה אנשים בוחרים לשכור רכב גם לפגישות עסקים, ימי סידורים מחוץ לעיר ואפילו למטרת מעבר דירה. השכרת רכב בישראל מתבצעת באופן קל ופשוט. הרכבים להשכרה נחלקים לקטגוריות שונות המאופיינות לפי גודל ונפח מנוע, והמחיר נקבע בעבור יום השכרה אחד בהתאם לקטגוריה אליה משתייך הרכב. חברת ביי אנד דרייב גאה להיות חברת השכרת רכב המקצועית והאמינה ביותר בישראל כיום. ברשותנו צי רחב, מגוון, חדיש ומטופל היטב של רכבים להשכרה, הכולל דגמים המתאימים לכל מטרה וכמות נוסעים, שישרתו אתכם לתקופות קצרות וארוכות כאחד, בזמינות מיידית ואיכות ללא תחרות. לביי אנד דרייב גם מחלקת רכבי יוקרה להשכרה – בואו להתרשם מהאיכות והמגוון אשר תוכלו למצוא רק אצלנו.

    השכרת רכב לטווח קצר או ארוך

    השכרת רכב לטווח ארוך מהווה פתרון יעיל ומשתלם עבור נהגים הזקוקים לרכב לתקופה של כחודש ויותר ומבקשים להימנע מהביורוקרטיה ומהנטל הכלכלי הנלווים לאחזקת רכב פרטי, הכולל בין השאר טיפולים חודשיים, תיקונים, טיפול שוטף בליקויים, תשלום אגרת הרישוי השנתית וביטוח.

    השכרת רכב לטווח קצר היא התשובה למי שזקוק לרכב לתקופה קצרת מועד או למטרה מסויימת כמו למשל- השכרת רכב עבור יום סידורים, פגישה עסקית, ביקור של לקוחות בארץ, טיול או חופשה קצרה, וכן השכרת רכב מסחרי לצורך העברת דירה, רכב שטח טיולי שטח, או השכרת רכב לחתונה.

    בביי אנד דרייב מגוון אפשרויות להשכרת רכב לטווחי זמן שונים: השכרת רכב לחודש, שבוע או כמה ימים. אצלנו תוכלו להינות ממגוון רחב של רכבים להשכרה בתשלומים נוחים וגמישים. אז למה אתם מחכים? הגיעו לסניף ותיהנו ממגוון רחב של רכבי יוקרה בהשכרה יומית.

    השכרת רכב לכל מטרה

    בביי אנד דרייב תוכלו לשכור רכב לכל מטרה. אצלנו תמצאו מגוון ענקים של רכבים להשכרה יומית שבועית או חודשית, הכולל גם רכבי מיני וגם מכוניות משפחתיות, הכל לפי הצורך שלכם ולפי מה שמתאים לכם. אצלנו תוכלו למצוא גם השכרת רכב לחתונה או השכרת רכב יוקרה למטרת מסיבת רווקות, מסיבת סיום או לכל אירוע אחר. תוכלו גם לבחור ממגוון דגמי רכבי שטח עבור טיולי שטח וכן ורכבים מסחריים שונים כמו טנדר עבור הובלות קטנות. בחירת הרכב להשכרה אצלנו נעשית בהתאמה מלאה – לפי הצורך שלכם, התקציב שלכם, לפי מה שמתאים לכם ולאיזה זמן שתרצו.

    השכרת רכב רק בביי אנד דרייב

    חברת ביי אנד דרייב היא אחת החברות המובילות בארץ כיום בתחום השכרת רכב. חברה מקצועית, אמינה בעלת צוות עובדים מיומן. אנו יודעים להעניק את ההתאמה המושלמת ביותר בין הצרכים שלכם לרכבים שלנו. אנו נבחן את המידע הנחוץ ונדע להתאים לכם את הרכב האופטימלי והנכון ביותר שיש. חשוב לנו שתצאו מרוצים ולכן אנחנו שמים דגש על שירות אדיב ויחס אישי ועל התאמה מקסימלית בין סוג הרכב לבין צורכיכם.

    רכבים למכירה, השכרת רכב, ליסינג תפעולי ומימוני – הכל תחת קורת גג אחת

      Nissan Qashqai
      חדש באתר
      ירידת מחיר

      Nissan Qashqai

      שנה 2019
      מחיר buy and drive
      99,900
      109,600 ₪

      חווית קניית רכב שעוד לא נראתה בישראל

      כשתכננו את מתחם הרכב החדש שלנו ברמת פולג היה דבר אחד שהניע אותנו יותר מהכל:
      חווית קניית רכב שעוד לא נראתה בישראל!
      • מסירה מיידית

        מסירה מיידית

      • ביטוח רכב

        ביטוח רכב

      • שירותי וולה

        שירותי וולה

      • טרייד אין

        טרייד אין

      • אחריות יצרן

        אחריות יצרן

      • קפה & אקססוריז

        קפה & אקססוריז

      צרו איתנו קשר

      חווית קניית רכב שעוד לא נראתה בישראל

      כשתכננו את מתחם הרכב החדש שלנו ברמת פולג היה דבר אחד שהניע אותנו יותר מהכל:
      חווית קניית רכב שעוד לא נראתה בישראל!