השאירו פרטים
הצעת מחיר

    חיפוש
    תוצאות חיפוש
    0
    קטלוג רכבים

    קניית רכב מליסינג

    מה אומרים המומחים על קניית רכב מליסינג

    רכישת רכב מחברת ליסינג הוא כבר לא מושג זר לציבור הישראלי והוא אינו שמור יותר רק לעובדי החברות הגדולות. כל אחד יכול לבצע היום קניית רכב מליסינג אודות למגוון המסלולים ותנאי המימון האטרקטיביים שחברות הליסינג מציעות גם ללקוחות הפרטיים. חברות הליסינג פתחו את שעריהן בפני כל מי שמעוניין לנהוג ברכב חדש וליהנות מכל היתרונות של המימון החוץ בנקאי, שאינו משפיע על מסגרת האשראי. עליית שווי השימוש ברכב שעלתה משמעותית בשנים האחרונות, הן בשל עליית מחירי הרכבים והן בשל עליית מחירי הדלק, מהווה את הגורם הנוסף שהופך את העסקאות המוצעות על ידי חברות הליסינג לציבור הפרטי לאטרקטיביות. בפנייתכם לחברת הליסינג תתבקשו לבחור באחת מבין שתי שיטות הליסינג הקיימות כיום, ליסינג מימוני המציע רכבים חדשים וליסינג לרכבי יד שנייה.

    רכישת רכב יד שנייה

    קניית רכב מליסינג אפשרית כאמור בשני מסלולים, הראשון מאפשר ליהנות מרכב חדש שיהיה רשום על שמה של חברת הליסינג ובמסלול השני, הרכב יהיה בן כמה שנים בודדות ולאחר ביצוע העסקה ירשם על שמו של הקונה. כאשר תבחרו לרכוש את הרכב המשומש, תוכלו לבצע את הרכישה בתמורה להון עצמי באמצעות מימון או בשיטת הליסינג המימוני. גם ליסינג תפעולי עם אחזקה חלקית או מלאה תהיה אפשרות זמינה במידה ותסכימו לתנאיה של חברת הליסינג. מסלולי המימון שמציעים הבנקים בעת קניית רכב מליסינג נחשבים לכדאיים פחות מאלו אשר יציעו לכם בחברת הליסינג. כמו כן, אחוזי המימון של חברות הליסינג בעסקאות רכישת רכבי יד שנייה גבוהה והוא עומדים על כ-90% מערך שוויו של הרכב וגם הריבית ושאר התנאים אטרקטיביים יותר מאלו שהלקוח הפרטי יכול לקבל בבנק. בנוסף לכך, גם ברכישת רכבי יד שנייה חברות ליסינג מציעות עסקת טרייד אין לרכב הישן ואפשרות לבצע טרייד אין בתום תקופת הליסינג המימוני, בדיוק כפי שהדבר אפשרי למי שבוחר בעסקת מכירת רכב מליסינג מימוני עם רכב חדש.

    מכירת הרכב שנקנה מחברת ליסינג

    מכירת הרכב שנקנה מחברת הליסינג תהיה קלה יותר וזה מהווה יתרון נוסף לשיטה המוצעת על ידי חברות הליסינג. השוק הישראלי מוצף ברכבים וחברות ליסינג מספקות למעשה את תעודת היושר, הן מבחינת הכדאיות של הרכישה והן מבחינת מצבו המכאני של הרכב המשומש. קניית רכב מליסינג מאפשרת ללקוח ליהנות מאמינות בעת ביצוע הרכישה וגם בעת ביצוע המכירה של הרכב שהם רכשו מחברת הליסינג. כמו כן, אבזור הרכבים שמוצעים למכירה על ידי חברות הליסינג, בדרך כלל איכותי יותר ועולה על זה שניתן לקבל בעת קניית רכב יד שנייה מאדם פרטי, זאת מכיוון שחברות הליסינג רוכשות צי רכבים מהיבואן ולכן רכביהן מאובזרים טוב יותר.

    קראו עוד על ליסינג פרטי

    חווית קניית רכב שעוד לא נראתה בישראל

    כשתכננו את מתחם הרכב החדש שלנו ברמת פולג היה דבר אחד שהניע אותנו יותר מהכל:
    חווית קניית רכב שעוד לא נראתה בישראל!
    • מסירה מיידית

      מסירה מיידית

    • ביטוח רכב

      ביטוח רכב

    • שירותי וולה

      שירותי וולה

    • טרייד אין

      טרייד אין

    • אחריות יצרן

      אחריות יצרן

    • קפה & אקססוריז

      קפה & אקססוריז

    צרו איתנו קשר

    חווית קניית רכב שעוד לא נראתה בישראל

    כשתכננו את מתחם הרכב החדש שלנו ברמת פולג היה דבר אחד שהניע אותנו יותר מהכל:
    חווית קניית רכב שעוד לא נראתה בישראל!