השאירו פרטים
הצעת מחיר

    חיפוש
    תוצאות חיפוש
    0
    קטלוג רכבים

    קניית רכב חדש

    כיצד הכי נכון לבצע קניית רכב חדש

    כאשר עומדים לקנות רכב חדש עומדות בפנינו כמה אפשרויות. הראשונה היא קניית רכב חדש במזומן, השנייה היא רכישת רכב בתשלומים בשיטת המימון והשלישית היא רכישת רכב בשיטת הטרייד אין. לא משנה באיזו מבין השיטות תבחרו, מדובר על רכישת מוצר גדול ויקר ויש לכך כמה אספקטים והשפעה לא מבוטלת על התקציב ועל החיים בכלל. מכיוון שכך, חשוב לבצע לפני הקניה השוואה כלכלית ולבדוק את הפן הערכי של הקניה וגם לבחון פעם נוספת את מידת האילוץ והאם אנו חייבים את הרכב היקר שאין באפשרותנו לשלם עליו היום. במידה ובחרתם לרכוש רכב מזומן שאלו את עצמכם מהי התשואה שהכסף שנמצא ברשותכם לשם כך מספק לכם היכן שהוא נמצא והאם לא כדאי להשאיר אותו בחסכון ולנצל את אחת האפשרויות הנוספות שמוצעות היום. מכיוון שהריביות בחסכונות לטווח קצר מאוד נמוכות, שיטת ההמתנה לצבירת החיסכון הדרוש לביצוע הקניה, היא שיטה שאינה יעילה כל כך.

    מתי קניית רכב בתשלומים היא כדאית

    במידה ואתם מעוניינים לקנות רכב חדש והקנייה בתשלומים נראית לכם כדאית, בדקו זאת שוב, מכיוון שהכדאיות של העסקה תיקבע על פי הריבית שתצטרכו לשלם עבור ההלוואה שתקבלו. הלוואות מהסוג החדש שמוצעות כיום לציבור רוכשי הרכבים החדשים נקראות מימון . כמו כן, חשוב לבדוק כי ההחזר החודשי של התשלומים לא יעמיס על התקציב החודשי ולא יגדיל את האוברדראפט בחשבון הבנק עליו אנחנו משלמים אחוזים לא מבוטלים. בכל מקרה, תמיד כדאי לבדוק האם קיים פער בין מחיר למזומן לבין מחיר שמציעים לכם עבור קניית רכב חדש בתשלומים, מכיוון שבלא מעט מקרים תגלו כי כאשר מובטח לנו שהתשלומים יהיו ללא ריבית, זה אך ורק בגלל שהריבית למעשה כבר מגולמת בתוך מחיר הרכב.

    מה הופך את הקנייה של הרכב החדש לכדאית

    אם תחסכו עכשיו במהלך שלוש שנים על מנת שתוכלו בעוד שלוש שנים לקנות רכב חדש, בזמן הזה לא תוכלו ליהנות מנהיגה ברכב חדש או במקרה יותר גרועה תהיו ללא רכב בכלל. לעומת זאת, אם תבחרו את אחת השיטות החדישות כמו המימון למשל, שמוצעות למעוניינים לרכוש רכבים חדשים, תוכלו במהלך שלושת השנים הקרובות ליהנות מהרכב ולשלם מדי חודש מחיר עבור אותה ההנאה. במילים אחרות, אם חשוב לכם לנהוג ברכב חדש או אם אין לכם דרך אחרת לרכוש רכב, קניית רכב חדש בשיטת המימון היא הכדאית ביותר, מכיוון שהיא תשדרג את החיים שלכם ועל זה שווה לשלם.

    חווית קניית רכב שעוד לא נראתה בישראל

    כשתכננו את מתחם הרכב החדש שלנו ברמת פולג היה דבר אחד שהניע אותנו יותר מהכל:
    חווית קניית רכב שעוד לא נראתה בישראל!
    • מסירה מיידית

      מסירה מיידית

    • ביטוח רכב

      ביטוח רכב

    • שירותי וולה

      שירותי וולה

    • טרייד אין

      טרייד אין

    • אחריות יצרן

      אחריות יצרן

    • קפה & אקססוריז

      קפה & אקססוריז

    צרו איתנו קשר

    חווית קניית רכב שעוד לא נראתה בישראל

    כשתכננו את מתחם הרכב החדש שלנו ברמת פולג היה דבר אחד שהניע אותנו יותר מהכל:
    חווית קניית רכב שעוד לא נראתה בישראל!