השאירו פרטים
הצעת מחיר

    חיפוש
    תוצאות חיפוש
    0
    קטלוג רכבים

    מבצע רכב חדש

    מחפשים מבצע רכב חדש? כל המידע שחשוב לדעת

    מחפשים רכבים חדשים במבצע? קודם כל עדיף לכם להמתין עד סוף השנה כי בסוף השנה הקלנדרית יבואניות הרכב מציעות דילים משתלמים על הרכבים החדשים על מנת לפנות מקום לרכבים החדשים. שנית, חשוב שתדעו כי אל לכם לצפות למצבע ממש, אשר בא לידי ביטוי בהוזלת מחיר הרכב, כי כאשר היבואניות מכריזות על מבצע רכב חדש, בדרך כלל מדובר על הרחבת חבילת האביזרים ללא תוספת עלות או על תנאי מימון משופרים. מחיר הרכבים החדשים לא באמת יורד וגם אם כן, מדובר על ירידה מזערית ביותר.

    מה חשוב לבדוק כששומעים על מבצע רכב חדש

    מי שמחפש לרכוש רכב חדש והוא תר אחר מבצע, עלול להסתנוור מהצעה שנראית על פניו אטרקטיבית, אך בעת בדיקת האותיות הקטנות של המודעה מתגלה התמונה האמיתית. כשאתם שומעים על מבצע רכב חדש, לפני שרצים לסוכנות היבואן, חשוב לוודא כי לא מדובר על המחיר שמוצע לקנייה במזומן בלבד וכי לא מדובר רק על הדגם הידני, מכיוון שדגמים ידניים תמיד עולים כ-10% פחות מהדגמים האוטומטיים גם ללא המבצע. כמו כן, כדאי גם לבדוק האם לא מדובר במקרה ברכב שמגיע עם חבילת אביזרים מאוד מצומצמת, דבר שבדרך כלל מאפשר לחסוך את העלויות ולהוזיל את מחיר הרכב על מנת להשוות לו מראה יותר אטרקטיבי בעיניי מי שמחפש את המבצע המשתלם. חשוב גם להבין האם המבצע הוא לא על רכבי התצוגה, כי בדרך כלל רכבים כאלה נמכרים עם הנחה בגלל שהם שימשו להדגמות ועמדו באולם התצוגה שנה שלמה.

    האם יש דבר כזה הנחת מזומן ואילו הנחות נוספות קיימות

    אם אתם רוצים מבצע רכב חדש שהוא אטרקטיבי באמת, כדאי שתבדקו לגבי הנחת מזומן, מכיוון שהיבואנים של רכבי היצרניות האירופאיות בדרך כלל נוטים לאפשר הנחה כזו בעוד היבואנים של היצרניות האמריקאיות והקוריאניות מציעים מבצעי מימון יותר אטרקטיביים. קיימת גם הנחה כשמדובר על מחיר השקה ומסיבה זו כדאי לחפש את המודעות על ההשקות הצפויות של הדגמים החדשים. לפעמים היבואנים גם מציעים הנחה על הצבעים המסוימים, כך שאם אין לכם העדפה לצבע כלשהו, יתכן ותוכלו ולחסוך כמה אלפי שקלים ברכישת רכב חדש. הנחות מסוג אחר באות לידי ביטוי בהצעות טרייד אין משתלמות לקראת סוף השנה. הרחבת אחראיות ללא תוספת מחיר היא הטבה שניתן לקבל במקום ההנחה, אך עלותה לפעמים יכולה להיות גבוהה יותר מגובה ההנחה, לכן זה יכול להשתלם.

    קראו עוד על רכב חדש מבצעים.

    חווית קניית רכב שעוד לא נראתה בישראל

    כשתכננו את מתחם הרכב החדש שלנו ברמת פולג היה דבר אחד שהניע אותנו יותר מהכל:
    חווית קניית רכב שעוד לא נראתה בישראל!
    • מסירה מיידית

      מסירה מיידית

    • ביטוח רכב

      ביטוח רכב

    • שירותי וולה

      שירותי וולה

    • טרייד אין

      טרייד אין

    • אחריות יצרן

      אחריות יצרן

    • קפה & אקססוריז

      קפה & אקססוריז

    צרו איתנו קשר

    חווית קניית רכב שעוד לא נראתה בישראל

    כשתכננו את מתחם הרכב החדש שלנו ברמת פולג היה דבר אחד שהניע אותנו יותר מהכל:
    חווית קניית רכב שעוד לא נראתה בישראל!